Gå till innehåll

Scania SBAT, med eller utan keps


Rekommendera Poster

Tyckte att bilen fortfarande såg lite naken ut, även efter monteringen av dekoren. Vad gör jag åt det? Aha, klart bilen måste ha en keps. Ut på gårdsplan och plocka loss lämplig keps och provmontera. Det är nu man märker att de designat hytten med vinkelhake. Vad tycker ni? Är den för rund, eller funkar det om jag bara målar om den?

IMG_20160430_190654_1.jpg

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där ser ju väldigt bra ut! Måla den vit så sitter den som en smäck :wub: .

Jag var på väg att montera en själv. Den var av transparent plast och lite väl rundad så jag hade svårt att få till fästen. Någon vecka senare när jag skulle göra ett nytt försök hade den blåst iväg och slagits sönder så därmed var ju det problemet löst :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju svårt att jämföra utan något att jämföra mot. Här är en bild utan keps. Det lutar åt att kepsen blir svart. Gillar inte när det ser ut som om bilen doppats i en färgburk utan maskering. Precis allt på bilen är ju vitt. Får se om nästa steg blir silvermålade fälgar. Stötfångaren behöver lite kärlek också. Det är mycket nu...

image.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag röstar på vit,eller någon av de befintliga dekorfärgerna ( blå/florucerande orange)

Med vitt så försvinner ju formen lite mer, och orange så ser det mer ut som en varsel detalj som skall synas och kanske inte räknas med i formen på bilen när man tittar på den...

 

Smaksak, jag röstar vitt eller hysteriskt orange :)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...