Gå till innehåll

Youtube


Gäst Chrille

Rekommendera Poster

Gäst OBELIX

Kalle, släng in en bild på bilen som axlarna sitter på nu! Ingen volvo- men den svarte är nog bland dom grymmaste bilar jag sett!

 

SKREV OBELIX 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gäst kallee

Kalle' date=' släng in en bild på bilen som axlarna sitter på nu! Ingen volvo- men den svarte är nog bland dom grymmaste bilar jag sett!

 

SKREV OBELIX 
[/quote']

 

 

 

Jag vill också se !!!

MVH Palme

 

Den är inte riktigt klar än' date=' stötdämparfästen och 37" på specialfälgar kvar...Men ja kan bju forat på en bild.

 

32147745.jpg

32147748.jpg

 

Volvo axlarna är typ 330mm bredare så det ser lite muppigt ut med dessa fälgar,inga styrstag på bilden heller...hoppas ja inte får skit för ja skrotar Volvo nuPDT_Armataz_02_15.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gäst Kilen
Trimmad moped. Som alla vet går det fortare om man ligger ner över styret. Något som denne mopedist anammat.

 

En klassiker! 1948 slog Rollie Free nytt hastighetsrekord (150' date='313 mph 241,905km/h) vid Boneville Salt Flats i Utah på sin Vincent Black Lightning endast iförd en badmössa, badbyxor och gympaskor. Sedemera blev skyddsutrustning obligatoriskt.

 

 

Kjell
Kilen2011-07-01 09:28:51
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Vinkon

Scania dla wojska = Scania för militär ( på polska)

 
default.jpg

 

 

Va gulligt att de stoltserar med den där landsvägsbärgaren. PDT_Armataz_02_07.gif

 

Sen förstår jag inte varför man ska bli impad av att den lyfter en vanlig Scania fronten?

Fånig förmåga eftersom man inte får lyfta en MS Scania i fronten.

 

BGTGB20 ftw! PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Vinkon

Hittade dessa klipp på tuben för några dagar sedan.

Det är alltså en driftig norrman som byggt en fristående bandvagn av en bakvagn till bv202.

1:

 

2:

 

 

Ska erkänna att man faktiskt blir lite sugen att offra en bakvagn faktiskt PDT_Armataz_02_11.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...