Gå till innehåll

Du har nog FULL PM-box


Gäst Johan

Rekommendera Poster

  • 5 months later...

Hej Halfsafe

 

Min mail är inte aktiverad och jag vet inte hur man aktiverar den.

 

 

Mvh Rune M

Jeg lurer på om du må klikke på navnet ditt oppe i høyre hjørnet og deretter gå inn på Personal Messenger. Derfra mener jeg det var mulighet for aktivering. Rett meg gjerne noen hvis jeg husker feil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeg lurer på om du må klikke på navnet ditt oppe i høyre hjørnet og deretter gå inn på Personal Messenger. Derfra mener jeg det var mulighet for aktivering. Rett meg gjerne noen hvis jeg husker feil.

 

 

Nu tror jag att min mail fungerar.

 

 

Rune

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ja fem skulle jag inte klara mej långt på,, Men den där tian eller upp till 50 kr i månade för att få fler är nog snart igen tjänad om man köper eller säljer något här.

Jag har ju ganska många PM, men det behövs då jag får en del frågor angående forumet. betalar ändå 25 kr månaden för min testpilot medlem, enbart för att jag skall kunna se hur det ser ut och fungerar för er. 

 

Varför det blev satt till just fem PM har jag inte frågat själv eller hört Andreas sagt något om, så det kanske han kan svara på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...