Gå till innehåll

:SUPPORT PÅGÅR: Användarfrågor om nya forumet


Rekommendera Poster

Hej

 

Jag har en fråga om nya forumet som jag inte hittat svar på och därför startar jag denna tråd.

Kanske fler som har frågor om hur saker och ting fungerar ?

 

När man skall posta en tråd så finns det en ruta som heter Topic Tags, vad är det ? :unsure:

 

För övrigt, tack för att forumet är uppe igen.

 

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Är inte 100% sÄker, men jag tror PMen från det gamla forumet blev kvar dÄr, möjligt att det går att plocka fram dem, Jag har sökt genom moderator funktionerna , men jag hittar inget om dem dÄr, Det Är nog en fråga för Andreas att svara på, tror inte att de andra inom Admin kan komma åt dem nu heller.

Det Är nog bara Andreas som har haft möjlighet att komma åt PM funktionerna, Inget som vi moderatorer varit inblandad i tidigare eller nu heller.

en sÄkerhets funktion som jag tycker Är ok, sen om de Är försvunna så Är det ju synd, skulle behöva komma åt några gamla meddelanden sjÄlv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hur kommer det sig att när man skriver bokstaven "ä" som gemen att den visas som versal?

 

*edit*

Inte alltid tydligen...

 

Det händer till tider, varför vet jag inte riktigt. Skall forska och se om jag hittar en lösning. Men ett säkert sätt att slippa det på är att ändra "Toggle editing mode" så att du får ren text. Det ser ut att hjälpa vid dom flesta tillfällen när ÅÄÖ blir stora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det händer till tider, varför vet jag inte riktigt. Skall forska och se om jag hittar en lösning. Men ett säkert sätt att slippa det på är att ändra "Toggle editing mode" så att du får ren text. Det ser ut att hjälpa vid dom flesta tillfällen när åäö blir stora.

Ok, tack för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...