Gå till innehåll

Tack till ErikC304, Speedy och Ake64 som lämnar staben


Rekommendera Poster

En liten trist nyhet för oss som arbetar med sajten, men ErikC304, Speedy och Åke64 lämnar nu staben till Terrängbil.net.

 

Det är ingen dramatik i detta, och det är flera olika orsaker till att det blir så. Men den gemensamma nämnare är brist på tid till att vara med och driva sajten vidare. Som sig bör, äras dessa fantastiska medlemmar och vänner med en egen grupp. Så hoppas jag på återseende i staben när situationen ändras.

 

ErikC304 - Har varit med sedan hösten 2006 och är en av administratörerna. Utan Eriks deltagande och tekniska kunnande hade jag inte startat Terrängbil.net.

Speedy - Kom in på sajten runt jul-tider 2006. Svein var en riktigt frisk vind som blåste in i staben med en hög dos energi och ren glädje.

Åke64 - Anslöt i 2009 och har varit med och delat sitt kunnande på alla områden.

 

Ord kan inte beskriva hur trevligt vi har haft det under alla dessa år :) :) :)

 

Detta betyder att sajten drivs vidare av mig Andreas.E, Daniel.L och H.Hansen. H.Hansen som alla känner gott på sajten, hälsas välkommen in som ny Administrator nu när Erik tar en pause. Det betyder att vi kommer att söka efter nya friska krafter som kan, och önskar ta en del av styret till Terrängbil.net som moderatörer. Mer information om detta kommer om ett par dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Snart tre månader sen och inte en minut över att skriva nåt här, det säger väl en del om att det var rätt att inte vara administratör på forumet längre. :wacko: Jag har haft VÄLDIGT roligt på och omkring det här forumet och har många glada minnen härifrån!

 

Jag fick äntligen tid att fila på en text som sammanfattar lite av mina upplevelser och den fick en egen tråd. Vi ses igen!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...