Gå till innehåll

Ska vi köpa sådana MAN Kat1 fälgar gemensamt, för att sedan fira med avhämtning & grillkväll hemma hos mig?


Rekommendera Poster

Då så, dagens "bästapriskompis" baserat på 22 hjul inkl öresavrundning/sedvanlig grillbudget,

landar på 5 000kr/hjul + moms  :) 

(får vi ihop ett tiotal hjul till, kan priset gå ner ca 350kr/st ytterligare) 

 

Ska jag utfärda fakturor till er och beställa per omgående?

 

// Björn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag garanterar inte ett lägre pris, men möjligheten blir större dock..!  :excl:

Jag låter er fylla på här så får ni själva säga till när det blir dags för mig att lägga ordern/skicka fakturor. 

 

Snyggt jobbat förresten med att så snabbt ändå få ihop ett respektabelt antal - well done! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Glädjande att se att det finns fler som vill köpa däck & fälg!  Ja, låt det gå en vecka till så att så många som möjligt - i närtid -

kan komma med!

 

Björn; toppen att Du än en gång kan hålla ihop detta!   Heders !

 

En fråga !?!

Jag kan nog ta mig ner till dig MEN, med lastat - "tungt" flak upp till Sthlm riskerar jag nog att mina gamla däck pajar totalt och blir ståendes.

Så... jag är beredd att även betala din/ en lokal "gummi-gubbe" för att min 5 däck har ventil monterad & däcken helt klara att monteras

och sedan köras hem igen på em. / kv.  Vad tror du om möjligheten för en "pit-stop" lösning? Dvs: av med gamla och på med nya den dagen?

Mina gamla däck & fälgar kommer jag så klart inte behöva mer så de kan skänkas som "slicks", busköring mm... Nått däck ok & fälgarna bra iaf !

 

Mvh,

Henke S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Glädjande att se att det finns fler som vill köpa däck & fälg!  Ja, låt det gå en vecka till så att så många som möjligt - i närtid -

kan komma med!

 

Björn; toppen att Du än en gång kan hålla ihop detta!   Heders !

 

En fråga !?!

Jag kan nog ta mig ner till dig MEN, med lastat - "tungt" flak upp till Sthlm riskerar jag nog att mina gamla däck pajar totalt och blir ståendes.

Så... jag är beredd att även betala din/ en lokal "gummi-gubbe" för att min 5 däck har ventil monterad & däcken helt klara att monteras

och sedan köras hem igen på em. / kv.  Vad tror du om möjligheten för en "pit-stop" lösning? Dvs: av med gamla och på med nya den dagen?

Mina gamla däck & fälgar kommer jag så klart inte behöva mer så de kan skänkas som "slicks", busköring mm... Nått däck ok & fälgarna bra iaf !

 

Mvh,

Henke S

 

Hej Henke,

 

Jag kan såklart innan du kommer ha ordnat så att de fem hjulen är helt färdiga!

 

Det enda att lösa om du kommer en helg är att ha utrustning på plats så att vi hemma hos mig själva kan utföra själva hjulbytet...

 

En tanke: Har vi bara en fet domkraft så kan vi alltid med hjälp av min kran lyfta på vardera hjul, en och en...

 

Wingflyer som är teknisk chef får gärna flika in här :)

 

Om du kommer en vardag så är det ju bara att åka till Euromaster här i Norrköping (som då har öppet, och jag har till dem redan lämnat hjulen som de fixat klart...) och de hjälper dig med bytet...

 

Your call guys..  :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej har just införskaffat en 30 bil för att bygga husbil av,är därför intresserad av 5 KAT 1 hjul och undrar om man kan vara med på gemensamt inköp. Hälsningar Magnus Eskilstuna

 

 

Hej Magnus,

 

Grattis och välkommen!

Självklart får du vara med på vårt gemensamma inköp.

Jag har pratat med Tyskland nu igen men vi får tyvärr svårt att få ner priset mer trots att vi blir fler.

Dock kan vi vara nöjsam med ett redan nu bra pris.

 

Vad säger ni andra? -Det är ni som bestämmer när jag ska lägga ordern samt fakturera er.

 

Fortsatt trevlig helg till er alla!

 

// Björn H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej har just införskaffat en 30 bil för att bygga husbil av,är därför intresserad av 5 KAT 1 hjul och undrar om man kan vara med på gemensamt inköp. Hälsningar Magnus Eskilstuna

Hej igen Magnus,

 

Maila gärna mig direkt för att vara med på beställningen: bjorn@savea.se

 

MVH // Björn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...