Gå till innehåll

Rekommendera Poster

Så här blev min stabshytt, jag byggde en L soffa som blir en 160X200 säng när man bäddar ner. Bakom draperiet  har jag en porta potti för nödfall=). Köket byggde jag av 4kantsrör o 1mm plåt, köpte en diskbänk o kylskåp från en gammal husvagn som fick bestämma måtten. Får plats med 2st  25litersdunkar med färskvatten under diskbänken. Satte in en spänningsomvandlare 24/12 så jag har 12V,24V och 220V uttag. Satte även in 1 extra batteri till stabshytten i batterilådan på bilen så att jag inte tömmer startbatteriet,  inga problem o få plats med 4st 12v batteri där. Har testad den i 2 omgångar o är ganska nöjd med resultatet, finns ju alltid saker som kan bli bättre. Nästa projekt blir o bygga en tank till spillvattnet. tänkte hänga den under överhänget bak på stabshytten. Sen får vi se vad som händer, ideer finns det alltid gott om men tid o pengar är ju begränsade. Allt är fastskruvat för att kunna utnyttja bilen max i terräng. Gasoltuben till köket sitter för tillfället framför hytten, funderar på o flytta upp den på taket. På golvet la jag ett billigt laminatgolv sålänge, blir kanske en plastmatta så småningom för fuktens skull, rev ut den gamla plastmattan o skrapade bort allt klister först. post-7266-0-44213200-1374438728_thumb.jpgpost-7266-0-26467100-1374438759_thumb.jpg  

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...