Gå till innehåll

Annandagsträffen 2013


Rekommendera Poster

Är det nån härifrån som ska dit? Jag kommer åka upp men tyvärr ser det ju ut som om snökedjorna får stanna hemma....

 

Klipper in inbjudan här :) :

 

Borås Jeepklubb hälsar Er välkomna till Annandagsträffen 2013.

Kom ut och skaka ner julmaten. Vi bjuder på pepparkakor

torsdag 26 december. men... söndag, en röd dag..

kl. 9. Anmälan öppnar.

Tipsrunda och frikörning.

kl. 14. Senaste inlämning av tipslappar.

kl. 14.30. Prisutdelning.

kl. 16. Körningen avslutas.

 

Anmälningsavgift: 200:-

 

Miljö: Håll rent runt era bilar. Eventuellt spill eller miljöavfall lämna vid miljöstationen. En presenning ska finnas under bilen då den är parkerad i depån.

Ansvar: Deltagande sker på egen risk, Borås Jeepklubb och dess tävlingsledning och funktionärer frånsäger sig allt ansvar för eventuella olyckor, skador eller dyl.

 

OBS! Medtag identiteshandlingar/registreingsbevis samt försäkringsbrev för din bil, detta skall kunna uppvisas på uppmaning av arrangören.

Givetvis skall handlingarna höra till den bil som som du har med dig (ramnummer/identitetbricka skall gå att finna).

Arrangören förbehåller sig rätten att avvisa fordon som inte uppfyller gällande stadgar eller på annat vis anses direkt olämpligt att framföra på området.

 

ATV:er och fordon med tjänstevikt över 3,5 ton hänvisas till andra träffar.

 

Vid frågor ring:

Kalle Hultberg

 

Roger Karlsson 0706-329 629

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja jag drar enligt planen till Brändåsen. 

Men Nu ligger tösen med feber och vattenkoppor, 10-14 dagars smittorisk har jag för mej och det är dag 3 nu.

Så ja vill de andra som kommer med barn att de skall få vattenkoppor till nyår, så kan jag åka om hon är pigg nog.

Tyvärr blir det en lång dag då vi först måste åka 9 mil åt fel håll för att hämta 13 bilen och sedan 15 mil till brändåsen, så tillbaka15 mil till Olerum i alla fall.

Men hon har varit vaken runt 06:00 av sej själv de senaste dagarna så möjligt att hon är morgon pigg då också, 

Ja hon kan ju sova i bilen, värre med gubben som får dåligt med sömn både nu innan och på rese dagen  ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...