Gå till innehåll

Reflexerna på stötfångarna..


Svana

Rekommendera Poster

Gäst sven pa landet

På de två valpar som jag sålde förra året, satt skyltar med tre kronor på.

Vet att jag har ett flertal sådana, någonstans i "bra och ha röran", har letat men kunde endast finna dessa nya, den orange har tre kronor märket, samma som "de gamla hade".

 Den första bilden är sådana som sitter på 903:an.

post-6449-0-10730100-1463052018_thumb.jpg

post-6449-0-80760800-1463052030_thumb.jpg

post-6449-0-31188000-1463052142_thumb.jpg

post-6449-0-70853300-1463052155_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Fick nedslag idag på besiktningen att reflexerna bak var ungefär lika effektiva som röd tejp. Tror det är original som är monterade med fyra skruv. Passar de ovan rakt av i samma hål? 3uba296, trevligt att det fortfarande finns att köpa, vad uppgav du till skyltar.se för att de skulle veta vilken produkt det var? Har du något modellnummer eller så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick nedslag idag på besiktningen att reflexerna bak var ungefär lika effektiva som röd tejp. Tror det är original som är monterade med fyra skruv. Passar de ovan rakt av i samma hål? 3uba296, trevligt att det fortfarande finns att köpa, vad uppgav du till skyltar.se för att de skulle veta vilken produkt det var? Har du något modellnummer eller så?

 

 

Jag skickade bild nedan och nämnde att de satt på en Volvo C303 (för enkelhetens skull..) Det räckte. :) Vill man vara 110% så är väl lite mått bra. 

 

post-7201-0-64795400-1464932462_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Priserna verkar gå upp fort med så här stor efterfrågan! ;) Nu kostede de 55kr st + moms och frakt, och minimumbelopp på en order 350kr. De finns i rött, vitt och orange. Jag frågade om jag kunde köpa fyra röda och två vita (tot 330kr). Har inte fått svar än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ingen aning om fram, men jag gissar helt ur röven att det bara är bak som är krav. Det är ju bakifrån någon annan kommer närma sig ditt fordon om du ställt det längs vägen utan lampor på.

Kan meddela att Skyltar.se var snabba. En dag tog det att få paketet. Har inte fått fakturan än och inget svar på vad frakten kostar, men de skickade med ett vadderat kuvert och verkar hålla till i Huddinge så det är inte omöjligt att man kan svänga förbi där istället om man vill komma undan lite billigare.

 

post-9208-0-18664400-1465716452_thumb.jpg

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man ha reflexer fram också? Eller är det bara bak som behövs?

 

Min Vattenfallare hade inga fram (nu har jag tejpat dit 3M reflexer från Swedol ändå, har ju stått dumt till några ggr).

Är nog en militär grej för civilt bruk (var ju steg 1 att dölja lampor o reflexer med papp innan maskeringsnäten kom på, annars vart det reflexer....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...