Gå till innehåll

Min Myrslok


Rekommendera Poster

  • 1 month later...

Ska vända på skylten sedan, eller ska jag fixa en ny det står "Jeep Tom" på  :D

 

Angående dragvikten så var jag in till besiktningsteknikern och pratade med honom, han sa att numera får inte myrslokarna någon dragvikt för draget är inte godkänt. Förr kunde vissa myrslokar få dragvikt i papprena för att man tog datan direkt från militära papprena och flyttade över till de civila vid inreggning, men det var tyvärr inte aktuellt längre :(

 

En fundering någon kanske kan hjälpa mig med. Ibland "rabbar" det typ i lådan, låter som det kommer från någon av växelldorna kanske.. Det låter som att man missar en växel. Men detta sker inte när man växlar utan kan ske när man står still och kör kraftuttaget, eller så kan det ske när man kör, utan att växla. det kommer och går till o från vad kan detta bero på? Låter inte direkt så bra, så vill få bort oljudet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han sa inget om infästningen, utan problemet var att det var själva draget som inte var godkänt.. Jag vet inte hur dom skulle ställa sig till att man slängde på ett VBG drag. Jag kan försöka komma ihåg och fråga teknikern det när det är dags att typa min till våren nån gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...