Gå till innehåll

INFORMATION: Trafiktal för Desember 2012


Rekommendera Poster

Vi hade 13.785 besök fördelat på 4.463 personer. Dessa har sett på 91.010 sidor och i genomsnitt 7 minuter. Ca 12.000 av besöken kommer från Scandinavia (Sverige,Norge och Danmark). Resterande 1.785 kommer från andra delar av världen.

 

Vi fick 40 nya medlemmar. Våra medlemmar läste 11.556 poster på forumet och svarade med 935 poster och 77 nya trådar. Det skickades 27 PM/Personliga meddelanden mellan våra medlemmar.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har en ökning från månad till månad sedan jag startade att logga trafiken i augusti. Man kan där i mot inte jämföra talen med för exempel 2007-2008, för vi använde ett helt annat system. Men vi hade ca 15 tusen besök i månaden när vi stog på som värst i 2008. Idag har vi 13.785. (ett besök menas varje gång någon går in på www.terrangbil.net)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det rullar på bra,

Det är riktigt trevligt att även gamla användare återvänder, 

Många har bytt bil under åren och står med nya pärlor att sköta om, då är forumet en tillgång igen.

Sen alla nya fordons ägare och medlemmar med friska ideer. . ja tillsammanns gör det att vi alla här får ett riktigt uppsving igen. 

Jag kan inte låta bli att fascineras av att det fortfarande går att hitta så många gamla fina bilar att fixa med, och av resultaten som många får när de är klar med dem.

Även jag tror på en ökande trend detta år. trotts att vi saknar vissa bilder, så är nog hela den totala lösningen med denna plattform riktigt bra och användarvänlig när allt fungerar :) 

Och med ett enormt tålamod jobbar vissa på att återskapa trådarnas foton när tid finnes,

Jo det blir bara bättre här, det är då klart   :wub:  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se en positiv trend. Det jag förvånas över är den låga användningen av PM. Trodde det skickades mångdubbelt fler i månaden...

 

Det trodde jag också. Men det är kanske fler som måste slå på den funktionen!!

 

Står lite om det i denna tråden: http://www.terrangbil.net/forum/index.php?/topic/8897-information-du-maste-aktivera-pm-funktionen-foer-att-skicka-och-motta-pm/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...