Gå till innehåll

Fälgfotsteg (tillbehör till civila c303) köpes


Fredrik L

Rekommendera Poster

Jag har sett att vissa tex vattenfallsbilar har en ring bultad på fälgen som fungerar som fotsteg, se den bifogade kassa bilden.

 

 

post-5260-0-39576200-1366433047.jpg

 

En uppsättning sådana är jag intresserad av att köpa.

 

Med vänlig hälsning, Fredrik

0708-440420

Fredrik.lindblad@partillebo.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde det inte funka bättre med en stump kätting med en slangstump runt på ca 1dm som fotsteg. borra 2 hål på lämpligt ställe o skruva fast. Då får man ett "steg" som hänger ner en bit och endå kan röra sig ifall man kör mot något. Håller på och funderar i dom banorna själv men känner mig ännu så ung o vig så att klättra upp o ner går så fint fortfarande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har oxå funderat på det och det är en klart bättre lösning om den ska vara monterad permanent.

 

Även om jag nyss fyllt gubbe tar jag mig med någorlunda lätthet upp i hytten :)

Det är värre med barnen och frugan. Jaja jag vet att det är mesigt att skylla på dem...

 

Tänkte att det skulle vara smidigt med en bolt on lösning som man bara använder på långresor där terrängkörningen inte är så avancerad

 

Vi ska ju vara 4 veckor på Island i sommar och då kan även jag tycka att det skulle vara gött med ett fotsteg :)

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...