Gå till innehåll

Vis mig din Volvo


Raredog

Rekommendera Poster

Tænkte at vi mangler en tråd hvor billederne af alle vores TGBere er samlet - der plejer at være sådan en hyggelig billedtråd på alle forums :)

 

Så post et par billeder af jeres bil, gerne både udvendigt og indvendigt. ;)

 

Jeg starter gerne, min TGB 13 Alu-zink fra 1975:

136240774776648500_resized.jpg?width=961

136240800412095900_resized.jpg?width=303

136240805041013400_resized.jpg?width=960

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min tgb 11, radioversion från 1976. Original sånär som på färgen som föregående civila ägare ändrat samt baklysen som jag kört sönder i skogen. Bor i Göteborgsområdet. Används för att transportera byggmtrl från en ständigt pågående husrenovering och till offroadkörning med kungälvs jeepklubb.

post-6558-2042245_thumb.jpg

post-6558-2042340_thumb.jpg

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skønt med så mange billeder, fedt at se jeres biler :)

 

Fina bilder ni visar upp ska ladda upp min så snart den e klar för besiktning. Rare dog kan du berätta lite mer om ditt solskydd? jag är sugen att göra nått liknande

 

Ved kun at den er af mærket "Hamma" - den sad på da vi købte den :)

Den er meget enkel, ingen motorer eller håndtag, man ruller den ud med hænderne og så er de 2 teleskopstænger gemt i røret, den ene monterer man imod roofracket og den ande mod jorden, tager 1½ minut :)

 

Tror nu ikke vi kommer til at bruge den meget da vi typisk kun overnatter i naturen og ikke bliver der ret længe...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...