Gå till innehåll

Stureplan offroaders


Gäst Puppe

Rekommendera Poster

Gäst Puppe

Hej!

Jag och Teddan tänkte lufta våra skönheter i Stockholm, det kan behövas litet riktiga bilar i Fjollträsket istället för alla SUVar. Ju fler desto roligare så dom som känner för det får gärna haka på. Det blir någon gång vecka 25, sorry Teddan jag tog fel på en vecka. Veckodag kommer snart. Hur många är intresserade?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Teddan

Kommer att bli riktigt kul! Ska vi gå i "drag" också? PDT_Armataz_02_09.gif

 

 

 

Kan vi inte börja eller sluta någonstans för att grilla och dricka några 3,5:er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Teddan

Men vecka 25 är Midsommar veckan? Min brorsdotter kommer den 20:e för att hälsa på i 2 veckor. Vore kul om jag kan ta med henne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Puppe
Jag är med' date=' så länge som vi inte parkera någonstans försås [img']smileys/PDT_Armataz_02_04.gif[/img]

http://asfaltsdjungelnsindianer.wordpress.com/2007/07/14/ostermalm-ar-pyst/

 

 

Vilka stolpskott! Dom där törs bara visa sig nattetid...

Grilla vore kanon, hoppas bara vädret är lika bra som nu. Om man inte får grilla på Djurgården kan vi ju alltid ta Hagaparken eller åka ut till Lidingö.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Puppe

Statoil Liljansskogen (Frescati) kl 18:30. Vi åker därifrån till Armémuseum, kollar på deras utställningar ca 1 timme. Sedan ut till Skeppsholmen eller Djurgården för en kopp kaffe eller matbit beroende på dagsform och hunger. Vad tycks?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Puppe
kommer också. kommer väl se ut som en stadskupp.

 

 

 

 

Kanske inte ska köra alltför nära Riksdagshuset och slottet Vore synd att skrämma livet ur det lilla försvar som finns kvarPDT_Armataz_02_01.gif

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Teddan

Jag har min 27mhz redan i bilen.

 

 

 

Hittade en 303 i Solna idag. Har vi en Jürgen i forumet? Hittade hans mobilnr och har bjudit in honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...