Gå till innehåll

Stureplan offroaders


Gäst Puppe

Rekommendera Poster

 

Vi är några som kommer att åka TGB13 på Stockholm crusing på Sveavägen på Lördag kväll...... Eventuellt kommer det med någon 11 bil också......

 

 

Mvh

Lasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stockholm crusing är kvällscrusingen efter wheelsnats ute på Barkarby flygfält....  Brukar vara mest jänkebilar men brukar även vara en del annat bla Landroverklubben har åkt med en caravan för nåt år sen och så.... Vi har åkt TGB dom sista åren, åkt in på eftermiddagen och grillat och haft det allmänt trevligt...

 

 

Mvh

Lasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Protiwa
OK' date=' jag är med Tedd. Vart ska vi träffas?

Det är bra förberedelse till Rosersbergs körning på söndag [img']smileys/PDT_Armataz_02_05.gif[/img]

 

 

Rosenbergs körning?

 

Var? När? Hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näää, det blir inget på Lördag för mig, Är på landet och har för mycket oavslutade projekt....

 

Hoppas på att "Stureplan Offroaders" träffas igen till hösten...

 

/Thommy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Protiwa

 

Ja' date=' hänger gärna med på en liten "city safari".
[/quote']

Har du fått din 11 bil Daniel?

 

Nej, ska ner och hämta den i Borås i morgon. Köpte Bollebygdarn´s.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade precis med Larsa angående körningen i morgon kväll. Han och jag kommer inte att åka ut till Barkarby. Vi funderar på att träffas någonstans för att sen smyga in på kolonen. Sen när vi kommer in runt Sergelstorg att vi bryter av och åka till Armémuseet som vi gjorde före gången för att fika och snacka.

 

 

 

Vad säger ni? Skulle kunna träffas i Sollentuna. Kanske på parkeringen vid Shell Stationen vid Turebergs Trafikplats

 

 

 

Klockan 18?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blöt var det ikväll när vi träffades men sen försvan allt regn just ovanför Sveavägen. Jag tror inte regnmolnen tyckte om all kolminoxid. PDT_Armataz_02_10.gif

 

 

 

Det blev jag och min dotter Linnéa, Lars med kompisar och Carl.

 

 

 

Mer kan ni läsa på min blogg samt se lite bilder...

 

 

 

Tack igen killar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...