Gå till innehåll

Stureplan offroaders


Gäst Puppe

Rekommendera Poster

Häftigt!!!!! Teddan att du kör med din valp så mycketPDT_Armataz_02_44.gif

 

Mvh Arnberg

Tänker som en godvän till mig hemma i Staterna som äger båda en original '64 AC Ford Cobra och en '88 Ferrari Testarosa. Jag hade frågat honom en gång varför han körde sina bilar så mycket som han gjorde. Svaret' date=' "Varför köper man roliga bilar för att ha dem parkerat i garaget? Bilar är gjorda för att att köras, speciellt dem här!" [img']smileys/PDT_Armataz_02_41.gif[/img]

Så rätt!!PDT_Armataz_02_07.gif 

Helt RättPDT_Armataz_02_44.gif

 

 

 

 

Mvh Arnberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Najs!

 

 

Det är lättare att planera vilka objekt vi ska besöka om man vet hur många bilar vi bilr, då vissa ställen har begränsade parkeringsmöjligheter.

 

Calle11 har bekymmer med sin bil så han blir hemma, om han inte vill åka med någon av oss andra förståss...

 

Jag printar ut en liten beskrivning på vad vi kommer att se under resan, samt en enkel karta. Har 27 MHz i bilen oxå.

 

Väl mött!

 

/Thommy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OJ Oj Oj. Inte länge kvar! Kommer att bli riktigt skoj i morgon.

Vi som bor söder om Rotebro ska träffas på COOPs parkering vid Bromma Flygplats kl 9.00. Därifrån åker vi kolon till Rotebro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var en riktigt trevlig utflykt. De måste vi göra om fler gånger tycker jag då, hoppas då att vi kanske kan bli fler då. De ser ju så häftigt ut när vi kommer så där på kolonn.

 

Mvh Ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det vart ju väldigt lyckat, trots flera motgångar...

 

Har lite pyssel med bilen, helt klart, lera och sörja i tanken ställer till med en hel del problem, det är tydligt.  Kom ju inte ens fram till samlingspunkten, utan fick ringa efter livlina. Tack grabbar för hjälpen.

 

Fick dock mera problem på hemvägen, efter Vallentuna fick vi flera stopp, men lyckades komma hem. Det verkar inte som om jag får tillräckligt med soppa, filtret töms, och fylls sakta upp på tomgång, varpå man kan köra några hundratal meter. Skall gå igenom hela bränslesystemet och leta mer lera, så den är "fit for fight" till nästa träff!

 

 

 

/Thommy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att du fick problem på hemvägen. De är ju svårt att få bilen att gå på vatten o lera, men hoppas på att du får rätsida på de här bekymret och hittar felet.

 

/Ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...