Gå till innehåll

Stureplan offroaders


Gäst Puppe

Rekommendera Poster

Gäst thowes
Jag kan inte den 7/6' date=' är på Rindö då med bilen' date=' ska på guidad visning av fd Amf1:s lokaler ! [img'']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_03.gif[/img]

/Thommy

 

Nice! Det hade man ju inte tackat nej till.

 

 

Jag har faktiskt kollat om det var OK att plocka med ett antal grönbilsägare oxå, men fick tyvärr nobben då man redan nått maxtaket på antalet besökare. Så tyvärr kunde jag inte bjuda in mera folk PDT_Armataz_02_06.gif

 

/Thommy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Protiwa

Det var synd, men tack för omtanken!

 

Då har vi 13-14 och 27-28 kvar till Myttingelinjen och Rindö rutt.

Vilken dag passar bäst och kan ha det bästa vädret att bjuda på tro...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Protiwa

Jag föreslår att vi tar den 13:e och om det skulle visa sig att det kommer att regna så flyttar vi turen till den 27:e i hopp om sol.

 

Samling 0900 Coop parkeringen i Bromma. Tänkte vi kunde stanna till vid ett par lyftvärnsställningar i Nacka på vägen ut.

Protiwa2009-06-02 16:23:56
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Karl XI
Jag föreslår att vi tar den 13:e och om det skulle visa sig att det kommer att regna så flyttar vi turen till den 27:e i hopp om sol.

 

Samling 0900 Coop parkeringen i Bromma. Tänkte vi kunde stanna till vid ett par lyftvärnsställningar i Nacka på vägen ut.

 

 

 

Fy fan Dom såg trevliga ut

Synd att vårt land är så avlångtPDT_Armataz_02_06.gif

 

Mvh Arnberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Gäst Fredrik

Och därefter fordonsmarsch till Botkyrka MK vid Tullinge där det är körning på lördag 27/6 med början kl 10...??  www.botkyrkamk.se   Brukar vara trevliga tillställningar där så varför inte lera ner bilen lite lagom innan det är dags att parkera utanför Riche. PDT_Armataz_02_03.gifPDT_Armataz_02_05.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst thowes

PDT_Armataz_02_06.gif

Jag verkar få förhinder jag med.. Sitter just nu på jobbet med ett problem som bara måste lösas, och är rädd attd et kommer inskränka på helgens begivenheter.

 

Håller tummarna, men det ser mulet ut...

 

/Thommy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst larsa
Tack grabbar för en mycket trevlig dag!! vi blev inte så många men kul hade vi!! Nästa gång tycker jag att vi tar med tält och övernattar på nåt spännande ställe....DSC_0185.JPG



larsa2009-06-27 18:12:40
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Myrsloken
Synd att det var 3' date='5 tons begränsning[img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_06.gif[/img] så 912:an får vara hemma......

 

Vi har ingen viktgräns' date=' följ med oss!  [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]

 

Är inte VI och dom HÄR........

Och därefter fordonsmarsch till Botkyrka MK vid Tullinge där det är körning på lördag 27/6 med början kl 10...??  www.botkyrkamk.se   Brukar vara trevliga tillställningar där så varför inte lera ner bilen lite lagom innan det är dags att parkera utanför Riche. PDT_Armataz_02_03.gifPDT_Armataz_02_05.gif

 

......samma grupp (Stureplan offroaders)????

MVH Klas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...