Gå till innehåll

Alvis Stahlwart


Gäst Dirty Hog

Rekommendera Poster

I love Stollys, I had a Mk1 stalwart but i sold it before i finished the project as it was a huge task. It was found with trees growing up the sides and everything had seized. i did alot of work to it but some bits got stolen where it was parked and i was offered good money for it. A friend now has a Mk2 which we are currently rebuilding after the clutch exploded!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag har "hasat" runt ca 30 mil på olika "äventyr" med Stolle under säsongen och allt har gått bra (även på vägkörning, som ju varit ett diskussionsämne vad gäller drivlinan)

 

En dimmig dag i skärgården

 

Japanens Hämnd!!! Var någon i Olerum o fick en bild på detta?? i så fall lägg in den!! Snälla!!

 

Rustad för dom sju haven!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har "hasat" runt ca 30 mil på olika "äventyr" med Stolle under säsongen och allt har gått bra (även på vägkörning, som ju varit ett diskussionsämne vad gäller drivlinan)

 

En dimmig dag i skärgården

 

Japanens Hämnd!!! Var någon i Olerum o fick en bild på detta?? i så fall lägg in den!! Snälla!!

 

Rustad för dom sju haven!!

Har både film och foto tror jag på japanens hämd, men hur kvaliteten är, är det lite si och så med, jag fick ju springa och se till att 13 bilen och vajern var sträckta och försöka bromsa japanens framfart, Skall rota runt i stora bild/film hårdisken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade filmerna, men behöver lite tid att klippa dem mm,

Kan dock bjuda på foton när jag jobbar mej över japanen med 13 bilen EFTER den vart besegrad och bestigen av Alvisen :)

32851788.jpg

Så en till

32851789.jpg

Fick fingrarna ur och lade ut fotona från träffen i kväll , så det finns lite fler bilder på Alvisen mf

http://www.pixbox.se/alb1238659

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer bilderna som jag försökte lägga in tidigare!

 

En dimmig dag i skärgården!

post-6150-0-32696300-1326921353_thumb.jpg

 

Japanens hämnd!! (ni som var med i Olerum vet vad jag menar) Metall i däcket, det är smällar man får ta när man är kaxig!

post-6150-0-16439200-1326921564_thumb.jpg

 

Redo för dom stora haven!

post-6150-0-73251500-1326921654_thumb.jpg

 

Jag ska försöka få mina bilder bättre anpassade nästa gång

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...