Gå till innehåll

projekt 202


Rekommendera Poster

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tack

post-6968-0-03179500-1337272045_thumb.jpg

 

Ska hålen längst ner fyllas igen eller ska du ha fotsteg hela vägen mellan däcken?

 

 

Snart färdig

post-6968-0-83897400-1337272110_thumb.jpg

 

Snyggt! Smart sätt att få hålet till kylartunneln att se fyrkantigt ut. Jag har alltid stört mig lite på att det är ojämnt på förarsidan.

Redigerad av Toolman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Eile

 

Hurär läget i Värnamo.

 

 

Ganska bra ,ungar och hus tar all tid så inte mycket över för bil och båtåkande.

 

Såg att en av tvillingbilarna till din är till salu http://www.ebay.ch/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180879896394&clk_rvr_id=349765580629&item=180879896394&lgeo=1&vectorid=229536

 

Tror bilderna på min c202 är borta från forumet men några ligger kvar på bildsök hos google på c202 camper.

 

mvh Eile

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-6968-0-63263200-1338834610_thumb.jpg

Så är livet, massor med ideer men tiden räcker inte. Båtåkende gör jag mycket men mest med kundbåtar.

Fick i allafall färdig min egen i vintras.

Visst det måste det var. min skulle också till Ungern men de ändrade sig.

Alla de bilarna var orange.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt byggt klart godkänt. :wub:

 

Ang: c202 så skruvades alla ihop i Ungern och kördes sen hit till Sverige, men många har sen exporterats pga av priserna.

 

Varit på väg att sälja min till utlandet också några gånger men ångrat mig i sista stund. Tyvärr används inte bilen mer än någon enstaka gång och då som shoppingbil och vid sjösättningen , jag har inte ens provcampat den sen den renoverades för ett antal år sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...