Gå till innehåll

Glad/go påsk/påske till alla. Happy Easter


Rekommendera Poster

Glad/go påsk/påske till alla. 
Snart bär det av till verkstaden för skruva offroad bil-öl drickande-bastu badande- god mat ätande - spela biljard dag/kväll med olerum offroaders
Happy Easter to all.
Soon it's off to the shop for screwing off road car-beer-drinking-saunas-eating good food - play pool day / night with olerum Offroaders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp det blir att ta med stora skift nyckeln när jag genar över skogen på promenaden hem i natt  :P 

Hahaha :wub:

Han har förresten vart i farten o monterat påsk-fjädrar i grillen på min tgb fick ja se,förut,det var verkligen skumt :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är mest orolig för att det kanske hamnat spår av hästkött i mina påskägg.. haha, det vore nåt för löpsedlarna det! Man måste ju vara misstänksam mot allt nuförtiden. :lol:

 

 Min påskhelg blir lite vila med tjejen vid hennes sommarställe i Katrineholm. Sedan blir det hem och fälgbredda tgbn på jobbet :D  Insett att det kommer ta sin tid att helsvetsa alla sex fälgarna. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir en jobbig påsk - startmotorn på skotern la av idag. Man får hålla sig i form genom att rycka resten av veckan. Glad påsk på er!

 

Akta dig för "tennisarmbåge" (muskelinflammation i armbågarna) jag har på båda sidorna..fyfan va ont det gör!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-"screwing off road car.........."......  hmmmm.... :lol: !!!

Njut av påsken va rädd om era bilar och meka lugnt, önskar //L-G

Ja jag missade googels miss av översättningen, men det bjuder jag på  :D 

Vi bestämde att det fick bli vår nu så terräng kedjorna åkte av,Trots att det är snö och is över allt runt om i Olerum än, Men det var faktiskt bra grepp i de nya däckena, och det var inga bekymmer att forsera snövallar och isiga uppställnings platser.

Sedan det vart lite små service och göra en bil klar för besiktning.

En perfekt dag i verkstaden innan påsk mat och bastu  :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...