Gå till innehåll

TGB Träff 2015 Växjö


Rekommendera Poster

Ett STORT Tack till alla närvarande på träffen,jag har haft en helkul helg och träffat en hel hög med terrängnördar,fått ett ansikte på många anonyma "handles" vi använder på

nätet och det har överlag varit bara positivt att sitta vid brasan och gagga med er på kvällarna.... B)  B) 


Har fått enormt med positiva omdömen om jippot jag lagt ned ett års byggtid på,det har varit kul att förklara tanken bakom det hela.... -_- 

Om det är inom rimlighetens gräns att ta mig dit dyker jag upp på Träffen 2016....... :D  :D 

Helgen har kostat en femtusing men det var det värt.... ;) 

Kul att träffa några av våra Danska medlemmar även om det stundtals var svårt med språket men det gick vanligtvis över efter några öl till.... ^_^ 

Tack WF och H.Hansen för arbetet ni lagt ned med planerandet och diplomatin som behövts för att få tillgång till körområdet hos Växjö gänget,festliga typer med udda byggen

även dom..... :D  :D 


Ha det gött,allihopa....

Mvh/Dexx

  • Like 11
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej alle 

 

Fra min side også et stort tak for et fantastisk træf og nye venskaber. Det er cool at være sammen med mennesker med samme interesse. Forumét er et absolut must for mig og altid værd at gi support .

 

summa . 130 mil kørt 3 x bro og 1x færge billet . pris ? men værd hver en krone,

  • Like 7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er

 

Tackar er alla för en mycket trevlig träff med glatt humör, glada miner och fin terräng. Speciellt tack till Sten o Hasse samt gänget från Växjö för att ni arrangerade detta. Håller med Fredrik att det är kul att se vem som döljer sig bakom namnen. Ser framemot nästa träff :D

 

Ha det gott i sommar värmen nu när den äntligen kom :)

 

// Benny

  • Like 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Tackar alla som kom, och förgyllde helgen. Stort tack till Johan medlem här och i styrelsen för Wäxjö offroad, för gott samarbete.

Ja naturligtvis tackar vi resten av styrelsen, medlemmar med flera som gjort denna träff möjligt

Helt underbart att det kom så många som det gjorde.

Har haft en kanon helg på alla vis.

Tog några foton, under helgen, men han inte riktigt med så många jag velat.

Bjuder på några här under.

Sten var tidig med sitt ekipage.

2015-07-31 11.57.29.jpg

Snart dök Dexxas upp också

2015-07-31 15.05.49.jpg

Så grabbarna som representerade både WW2 och TGB. Willysen har vi ju följt renoveringen av här på forumet med stort intresse, väldigt fint att få se den startas upp och köras med.

2015-07-31 16.30.49.jpg

Där efter strömmade det in folk.

 

Att det dör upp så många Danska medlemmar var en glad överraskning

Ser ut som vi inledde slutet på sommaren med att ta fram solen, Den har då följt mej hem i alla fall. Sedan den dök upp på fredag

 

Hm Något dök upp mitt i skrivandet.

ladda ned.jpg Slutet eller ej.jpg

  • Like 10
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeg kom først på ettermiddagen på lørdagen, og kom med bobil (husbil) som ikke var brukelig i terrenget. Dermed ble det bare kikking på meg. Veldig moro (kul)!

 

Det jeg har skjønt er at jeg må få meg elektrisk kjølevifte (elfläkt). De fleste jeg så på treffet hadde det montert.

 

Demonstrasjonen av mansjettbytte (damaskbyte) på søndagen var også interessant. To mann (Fredrik L og H.Hansen) brukte 30 minutter på metode 1, og 60 minutter på metode 2.

 

Her er det noen bilder av demoen, med mange deltakere synlige.

 

Metode 1 på venstre side, uten å klyve portalen.

post-6519-0-68829200-1438725353_thumb.jpg

 

Metode 2 på høyre side av bilen, med klyvd portal:

post-6519-0-88213100-1438725242_thumb.jpg

 

post-6519-0-36548500-1438725084_thumb.jpg

  • Like 8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...