Gå till innehåll

Kalender


mud boy

Rekommendera Poster

Sorteras det efter antalet röster eller totala "rating" för varje bild?

Se till allihopa att ni faktiskt röstar, det är ju direkt demokrati här så varje röst räknas  :excl:

 

Vet faktiskt inte hur Andreas har räknat innan, tror det är rating som avgör men inte säker. Andreas ska fixa den delen och lägga över originalbildfilerna...

 

Och ja, det går fortfarande att rösta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl gömt (jag hade samma problem) mitt framför näsan ;)
Klicka på raden av stjärnorna på toppen av sidan.

 

Edit: Det stod visst "ogon" istallet for "raden" ovan, upptackte jag just  :blush:

Vi vet antagligen alla hur sant sker nufortiden... :rolleyes:

Redigerad av bsvensso
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här går det undan! Adresser och pengar har redan kommit från nästan alla.

 

Lite kvar i pipeline:

 

Svana: Adress och betalning?

johngbg: Adress och betalning?

Kristaga: Adress? Tror du avsåg betala via Hasse H med PayPal?

Calletgb22: Adress?

Halfsafe: Betalning på väg!

 

Spännande!   :excl:

 

//W

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet faktiskt inte hur Andreas har räknat innan, tror det är rating som avgör men inte säker. Andreas ska fixa den delen och lägga över originalbildfilerna...

 

Och ja, det går fortfarande att rösta!

 

Man röstar genom att trycka på antal "stjärnor" uppe vid vänstra hörnet, rätt under namnet på bilden. Då ser jag hur många personer som klickat på varje bild och hur många stjärnor den fick.

 

Jag har alla orginalbilder hos mig, och när röstningen är avslutad skickar jag över dessa till Wingflyer :)

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej kalendervänner!


 


Allt är i stort sett klart. Saknar bara lite innan vi drar iväg beställningen:


Bender: Saknar din adress!


Calletgb22: Saknar din adress!


johngbg: Saknar både adress och betalning!


Kristaga: Saknar din adress!


 


Så snart vi har johngbg's betalning lägger jag kalenderbeställningen. Så har övriga gott om tid att komplettera med adresserna innan kalendrarna ska skickas ut...    :excl:


 


//W


Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KALENDRARNA ÄR BESTÄLLDA ! ! !  ^_^ ^_^ ^_^

 

Bilderna med flest poäng valdes, i den ordningen, dock lite anpassning till årstid på fotot och att ett par stycken inte accepterades pga för liten upplösning, och ersattes med nästa i listan. Leveranstid angavs till 19/2. Adressetiketterna ligger klara och jag skickar så snart leveransen är här.

 

Har tagit några extra så om någon inte hann beställa så finns fortfarande chansen...

 

Kul Va !  :wub:

  • Like 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag kom jultomten. Eller i alla fall UPS...  :wub:

 

Alla kalendrarna är stoppade i kuvert i kväll och lämnas till Posten i morgon.

 

Kalkylen sprack direkt, kalendrarna vägde inte 100 gram som tryckaren sade, utan 175g. De har använt riktigt fint papper därav den högre vikten gissar jag. Men det blev högre porto... Nåja, jag beställde 10 extra kalendrar och om vi får de sålda så går det i alla fall nästan ihop. :)

 

Så, om någon som missade beställningen är sugen går det bra att köpa för omedelbar leverans. Priset är 100,- /st + 24,40 porto. Jag har efter en stunds räknande kommit fram till att det blir 8,30 per månad!

 

Kalendern är från mars 2015 till februari 2016 och borde därför få ett kollossalt samlarvärde i framtiden!  :excl:

 

Klart.JPG

  • Like 8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag kom jultomten. Eller i alla fall UPS...  :wub:

 

Alla kalendrarna är stoppade i kuvert i kväll och lämnas till Posten i morgon.

 

Kalkylen sprack direkt, kalendrarna vägde inte 100 gram som tryckaren sade, utan 175g. De har använt riktigt fint papper därav den högre vikten gissar jag. Men det blev högre porto... Nåja, jag beställde 10 extra kalendrar och om vi får de sålda så går det i alla fall nästan ihop. :)

 

Så, om någon som missade beställningen är sugen går det bra att köpa för omedelbar leverans. Priset är 100,- /st + 24,40 porto. Jag har efter en stunds räknande kommit fram till att det blir 8,30 per månad!

 

Kalendern är från mars 2015 till februari 2016 och borde därför få ett kollossalt samlarvärde i framtiden!  :excl:

 

attachicon.gifKlart.JPG

 

Trevligt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst sven pa landet

Tack "farbroder" Sten, Trevlig snygg kalender, (snabb lev :D) inför nästa års upplaga, bör där nog "platsa" någon bild som "ungefär denna" i Augustimånad.

post-6449-0-46616100-1424338956_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack "farbroder" Sten, Trevlig snygg kalender, (snabb lev :D) inför nästa års upplaga, bör där nog "platsa" någon bild som "ungefär denna" i Augustimånad.

 

Tack själv!  ^_^

 

Såå glad att det inte är jag som väljer bilder! Men skicka in "augustibilden" till nästa års kalender. Ovanligt snygg TGB40 till höger på bilden ju, så jag kommer att rösta på den direkt!!!  :lol:  :lol:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avvaktar med spänning postens ankomst.....

Om du vill ha kompensation för förhöjt porto så gapa till så skickar vi väl mellanskillnaden..... :wub: 

 

Var väl inte meningen att du skulle pynta frakten..... -_-

 

Nä det var det väl inte, men vafan, jag får väl skylla mig själv om jag inte kan räkna som folk... :huh:

 

Kanske kan ha det till godo vid någon lägereld eller nåt i framtiden? B)

  • Like 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...