Gå till innehåll

UTMANING: Bygg en terrängbils-grill


Vinkon

Rekommendera Poster

Se bifogad bild.

Så såg våran grill ut i Kosovo, tyvärr var det enda bilden jag hade på den, så vänligen se bortom det ermm.. "värdegrunds-pk-tveksamma" på bilden. (var väl tänkt som en "kul grej" men i praktiken var den bara en person som hade kul så åt bilden och det var han som gav mig t-shirten)

 

Alltså; bygg en terrängbils-grill! :)

 

I traktor-tidningar har vi sett hur folk tagit gamla huvar och gjort grillar av.

 

Galna jänkare som byggd av allt möjligt.

 

Bil-grillar (bevisligen) också.

 

**************

 

Men ingen terrängbils-grill?

"Vår sort" borde ju också representeras väl?

 

Hur ska en sådan tingest se ut ens?

Valp-front eller en bv202-huv?

 

Idéer idéer! :)

 

Vem bygger den första resp. fränaste terrängbil.net-grillen?

 

Sommaren nalkas, sätt fart :)

post-5958-0-96112500-1429733818_thumb.jpg

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kundvagnsgrillen verkar ju vara lagom mycket jobb :) synd att galvade grillgaller ger sån bismak på maten :lol: :lol:

Eller som en bekant gjorde; han tog ett lastförskjutningsgaller som var målat. Efter en sommars användning slutade man till sist hitta strängar av silverfärg på steken :)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Tid ?? jag får utöka till 30 timmars dygn.

Inför det nästa vecka "Lokalt i Älgsjö"

Vi börjar tröska, då måste dygnen bli längre på något vis om jag skall hinna något annat än att spana över vidderna.

Helt sjukt nog skall jag hinna gå en kurs på att köra band driven 4 meters tröska med 9 meter bord på innan nästa vecka, så tid måste jag ha gott om i vissas ögon :P

 

Men det står redan 4 st grillar utanför av någon outgrundlig anledning, så jag behöver inte en femte så där panik artat snabbt :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...