Gå till innehåll

Annonstips från andra sajter!


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

Mustang -75

6743222925.jpg

 

20 000:-

När jag såg den här bilen ligga uppe på blocket fick jag en bild av hur jag fixade iordning den och sedan åkte runt i städer och på landsbygd. Jag gillade den bilden så mycket att jag helt bortsåg från det faktum att jag inte kan ett skit om bilar. Så mekande har det inte blivit mycket av. Därför har jag nu tagit beslutet att sälja den vidare så att den kan ha en chans att återigen erövra vägarna.

 

Jag vet som sagt inte mycket om bilar men det är en Mustang från 1975. Ghia. Allt ska finnas utom avgassystem och stötdämpare. Det mesta sitter där det ska men är inte ihopkopplat.

 

Om ni är intresserade eller har frågor så kan ni ringa, smsa eller maila så svarar jag på dem så gott jag kan.

http://www.blocket.se/ostergotland/Mustang__75_54998260.htm?ca=3&w=3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bandvagn Iller B100 81

7023021871.jpg

 

40 000:-

hej jag säljer min Iller!

Modell: Iller B100

Årsmodell: 1981

Fixat bromsar,koppling, nytt batteri ny bränslepump och fixat gasvajer. Målat upp maskinen och jag har dragit om en del av elen. Det sitter en saab v4 motor i som går helt perfekt ,samma gäller låda och drivning. Det följer med är två extra hjul. Det finns en del el dragning o göra om man vill ha ljusen och att vinsch ska fungera men inga större jobb. Den har gått ca 500 timmar o timräknaren räknar än. Dörr handtag saknas.

Bytes möjligt mot äldre rallybil.

Pris kan diskuteras.

Mvh Simon Lindberg 

Ring helst, kan nås när som helst 0707365207

http://www.blocket.se/angelholm/Bandvagn_Iller_B100_81_55037393.htm?ca=3&w=3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...