Gå till innehåll

Gott nytt år!


LurK

Rekommendera Poster

Så här på årets sista dag kan det väl vara på sin plats att tacka för det gångna årets aktiviteter på forumet.

Trots att jag bara varit medlem här i knappt två månader har det varit både lärorikt och underhållande.

Som ny medlem läste jag på "Portalen" att det fanns många medlemmar men förhållandevis få inlägg och moderatorn uppmanade medlemmarna att
vara aktiva. Som nybörjare på forumet var jag dock tveksam till vad jag skulle kunna tillföra och vad jag skulle våga skriva om :( .
När jag läste ett inlägg av Wingflyer där han uppmanade SBA111 att lasta av Moelvensläpet från sin TGB30 med hjälp av ett långt rep
och acceleration :D  förstod jag att det kanske trots allt inte var så dramatiskt.
Mina inlägg är inte alltid så seriösa (även om jag kan en hel del om äldre bilar och motorer) men jag hoppas att de trots allt är lite
underhållande. Jag förväntar mig nästan att snart få en "Varningpost" om att mina inlägg är för innehållslösa.

Jag vill passa på att tacka moderatorerna för ett bra job och snabb hjälp vid frågor och problem(innan jag blir utslängd ^_^ ), bra jobbat :wub: !

Jag ser mycket fram emot nästa år både här på forumet och ute i terränglådan! :wub:

  • Like 8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...