Gå till innehåll

Fredag igen


Dexxas

Rekommendera Poster

Jepp man känner sig rätt impotent med bara ett grönt fordon i blå hallen när en del har en hel invasionsstyrka ståendes i fina garage :)

 

Men alltså, man har ju ett visst samhällsansvar. För vem f-n ska han vända sig till, han ÖB, när Stormakt (som fi hette på min tid) kommer och vill arrendera landet. Det blir ju till oss här på Terrängbil.net, vi som förvaltar fordonsreserven åt honom. Är ju bara vi kvar. Galtarna räcker väl till ett kompani ungefär? Och MB Sprintarna, well, no comment. Så därför lånar vi på husen och köper upp vad vi hittar för att renovera och återställa, så kvarvarande brigader (haha, bataljoner menar jag) har något att åka i...  :P   :lol:   :lol:

  • Like 8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men alltså, man har ju ett visst samhällsansvar. För vem f-n ska han vända sig till, han ÖB, när Stormakt (som fi hette på min tid) kommer och vill arrendera landet. Det blir ju till oss här på Terrängbil.net, vi som förvaltar fordonsreserven åt honom. Är ju bara vi kvar. Galtarna räcker väl till ett kompani ungefär? Och MB Sprintarna, well, no comment. Så därför lånar vi på husen och köper upp vad vi hittar för att renovera och återställa, så kvarvarande brigader (haha, bataljoner menar jag) har något att åka i...  :P   :lol:   :lol:

 

Annars kan man bara gå efter filosofin: Den som har mest skit när han dör vinner! :P

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad än tävlingen gäller så har jag hittat lösningen!

Ingves fortsätter ju att sänka räntan, så snart måste man ju rimligen få +ränta på sina lån. Så de e bara att låna tills man tycker att man har en skälig månadsinkomst på räntan å sen kan man ju både köpa gårdsplaner och saker att tynga ner dom med B)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Fan,missade fredagen nästan totalt pga.Sjukvårdsupplysningen......
Ringde dit då jag vaknade Fredag morron med lite ont i bröstet på höger sida,snackade lite med en sjuksköterska där och helt plötsligt ber hon mig att ta det lugnt,Ambulansen är på väg....
Vem fan tar det lugnt i det läget?? :( 
Jag ville ju bara ha ett svar på vad det var som gjorde så förbannat ont att man knappt kunde andas...
Ambulansen kom,dom kollade EKG och pytsade i mig nått smärtstillande och sen transport till Lasarettet.
Antar att dom serverade blodpudding idag och behövde ett bidrag på råvaror,dom tappade upp en tie-femton provrör av mitt utspädda alkohol i alla fall.....
Inga fel på proverna,EKG normalt men förhöjt blodtryck. 240/90 gillade inte läkarn...
Lever tydligen som jag lär,gillar hydraulik.....
Har varit förkyld ett par veckor nyligen,antagligen är det ett sa..ans revben som fått nog och ställer till jävelskap,reagerar med smärta på lite hårdhänt beröring i ryggen på högersidan.


Kort sagt,ni får stå ut med mig lite till..... :lol: 

Skrivet på min nya leksak,Raspberry PI 2

Ha det gott

Mvh/Dexx

  • Like 11
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...