Gå till innehåll

Annonstips från andra sajter!


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

Mercedes benz e250 diesel -93

6880115155.jpg

 
4 500:-

 

Hej! Har en mercedes 250 diesel som startar och går klockrent kallt som varmt med manuell låda som just nu bara står.

 

-Rostig på utsidan men inget under vad jag sett!

-Elhissar,elspeglar och el taklucka.

-Vita blinkers runt om.

-Hyfsat bra vinterdäck med dubb. 

-Avställd och obes

 

Ring för mer info 0730897142/kim

Bvsa

250, diesel, benz, mercedes

http://www.blocket.se/skaraborg/Mercedes_benz_e250_diesel_51342257.htm?ca=3&w=3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Elverk

8870733869.jpg

15 000:-

Elverk som är tillverkat av händig man.Drivs av en ny Perkins 4154 dieselmotor och levererar 8kw,perfekt att ha vid sommarstugan eller i ladugården vid eventuellt strömavbrott.Betänk att motorn är ny och betingar ett högre pris bara den så passa på då motorn även passar i en massa traktorer bla Ferguson.

 

 

http://www.blocket.se/orebro/Elverk_51656327.htm?ca=3&w=3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Volvo dieselmotor 2,5 tdi

7642049087.jpg

7 000:-

V70 motor diesel 2,5 tdi -99 årsmod

ny bytt kamrem och vattenpump och spännare ,brytrullar samt pumprem gjort dynamisk pumpinställning innan den demonterades ur bil.

gick helt perfekt inga oljud.

svarar även på sms och mail på kvällstid.

 

 

http://www.blocket.se/gavleborg/Volvo_dieselmotor_2_5_tdi_51468866.htm?ca=3&w=3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där kollade jag på igår. Mycket snack om att folk från Tyskland erbjudit 4000EURO för den etc... Väl framme möts jag av en delvis omlackad bil med torrt och sprucket kapell. Gick inte att provköra på väg "om polisen kommer", värmesystemet krånglar "men det är bara att fixa", hellyset har fastnat och tändningen går ej att slå av ordentligt "men det är lätt fixat med 5-56". Säljaren inte registrerad ägare eftersom "brorsans grabb hämtade bilen när jag köpte den" och inga överlåtelsehandlingar fanns tillgängliga men "dom kommer på måndag, jag vill ha pengarna idag och bli av med bilen för tjejen pratar inte med mig så länge bilen finns kvar". Totalt snurrigt och 3 fel av 2 möjliga, så jag åkte utan affär. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där kollade jag på igår. Mycket snack om att folk från Tyskland erbjudit 4000EURO för den etc... Väl framme möts jag av en delvis omlackad bil med torrt och sprucket kapell. Gick inte att provköra på väg "om polisen kommer", värmesystemet krånglar "men det är bara att fixa", hellyset har fastnat och tändningen går ej att slå av ordentligt "men det är lätt fixat med 5-56". Säljaren inte registrerad ägare eftersom "brorsans grabb hämtade bilen när jag köpte den" och inga överlåtelsehandlingar fanns tillgängliga men "dom kommer på måndag, jag vill ha pengarna idag och bli av med bilen för tjejen pratar inte med mig så länge bilen finns kvar". Totalt snurrigt och 3 fel av 2 möjliga, så jag åkte utan affär. 

OJoj,ok....ja det förklarar nog varför den är kvar då :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Wingflyer changed the title to Annonstips från andra sajter
  • Vinkon changed the title to Annonstips från andra sajter!
  • Vinkon pinned this ämne

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...