Gå till innehåll

Annonstips från andra sajter!


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

Jag tycker man förlorar finessen med en 30:a om man i stort sett bygger om den till en vanlig lastbil. Jämfört med en vanlig har den ju 4-hjulsdriften som fördel men med landsvägsdäck förlorar man ju terrängförmåga istället. Det finns ju landsvägs bilar med 4-hjulsdrift också, borde passa bättre?

Och landsvägs bilar tar ju som regel Betydligt mer last  :wacko:

Jag håller med dig Björn, en mer eller mindre helt kass modifiering :huh:  Så min som inte är modifierad måste ju vara dyrare, eller :D

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Surfade i vanlig ordning på blocket när det dök upp en annons om några lådor med bra å ha grejjer till 912, sugga & startbil!

Annonsen hann ligga ute en halvtimme innan jag såg den och ringde omedelbart till herrn och berättade att jag kommer om en timme. Krokade på en alldeles för stor släpvagn och drog iväg de 9 milen. När jag kommer fram ligger där några mer lådor än vad jag trodde, det visade sig vara runt 1.5 ton med bra å ha grejjer :wub:

Till exempel en komplett reservdelssats för volvo viking (ltgb 938) och mycket annat.

 

Med en osannolik överlast på det alldeles för lilla släpet och i bilen åkte jag hem och inväntar nu morgondagen för att hämta resten B)

(På bilden har vi redan lastat en pall)

 

 

 

 

grejjer.jpg

 

volvoT33 fyndade, inte jag.

/Gripen

Ingen bild, nyfiken jo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Volvo TGB 1111

85000

Ett stycke Svensk militär historia söker ny ägare.Mkt fin och ej terräng körd.1370mil och dom senaste åren tillbringade hos civil försvaret som utställningsföremål.Nya däck samt nybes.Säljes med saknad för att göra plats för Willys jeep.No cash no calls!

9926323039.jpg

http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_TGB_1111_59084291.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Wingflyer changed the title to Annonstips från andra sajter
  • Vinkon changed the title to Annonstips från andra sajter!
  • Vinkon pinned this ämne

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...