Gå till innehåll

Övriga Filmklipp


Gäst ErikL

Rekommendera Poster

Samma här..

 Körde den på jobbet i fikarummet..jag garvar lika mycket nu som för flera år sedan när jag såg den första gången..

 

 Önskar faktiskt att det är någon här, som vill berätta vad som hände och hur det slutade.

  Vi alla hoppas att ingen kom till skada iaf, själva rullningen ser inte så våldsam ut som tur är.

 

Jag är nyfiken på vad som går fel i filmen.

 

Rolig är den iaf! :)  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade de bara otur eller kunde de ha undvikit vurpan genom att köra på ett annat sätt?

Du får ta din BV och visa oss hur det egentligen ska gå till  <_<

Lätt :)

Med mitt såll till lapptäckes-lagade BV så lär jag ju slicka botten likt ett strykjärn :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter som jag inte äger eller en kört bandvagn så skall jag nog bara vara tyst.

Men om jag någonsin skulle behöva korsa ett så pass stort vattendrag med en så vete tusan om jag inte gjort som min gamla hund gjorde,

han gick i en bit uppströms, simmade snett uppåt, och efter ett tag kom han i land långt längre ner på andra sidan, För hunden var det då mycket mer kontrollerat att göra så än att bara försöka simma rakt över  B) Trotts att han åkte-flöt-simmade med baken först nerför så hade han sten koll på vart han skulle komma i land på andra sidan  :ph34r:

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...