Gå till innehåll

Intresse koll på en TGB Och Militär bils träff i Olerum 20-22/9 2013


Rekommendera Poster

86 st fordon vid lunch på lördagen  :)

Kanonväder hela dagen, 

Lite tomt på själva Militärfordons campen, men riktigt trevligt ändå, det rullar ju några fordon och är campare som inte valt att husera där.

 

Skall nu häva i mej kaffe och gå ner till bilen för att snabbt lägga några punkter på mitt avgassystem så vi kan köra vår lilla safari i dag  :P

Verkar som de flesta är nöjda 

Humlegårds mat ur kokvagnen var kanon och satt fint vid lunchen i går. 

 

Lite för mycket att göra för att hinna fota seriöst, men några bilder kommer när jag återhämtat mej typ på måndag kväll  ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Hasse och Obelix mfl.

Jag håller tummarna för er träff, att vädret blir kanon och stämningen bästa möjliga. Avis att jag inte har råd att komma även denna gång, men er träff står högst på min önskelista. Tänker på er idag. Ska bli kul att läsa och se era bilder senare efter träffens slut. :P  Lycka till!!

 Svana vi planerar en tre eller fyra dagars träff i början på Maj, så lägg undan en slant varje månad så du kan komma ner då   B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några bilder blec det tyvärr inte eftersom jag var fullt upptagen med att köra :)

Har en filmsnutt från när Daniel kör sin 1111 nedflör en riktigt lurig nedförsbacke. Ska se om jag kan lägga upp den ikväll

 

I övrigt får jag tacka Olerum för ett trevligt arrangemang och Humlegard för den fina lunchen :)

Det var ett kul och varierande körområde Olerum bjöd på och jag kommer klart att besöka dem igen :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw Johngbg var riktigt tuff och körde sin pv-jeep nedcabbat från Onsala, typ 33 mil enkel väg.

På fredagen var det fint väder och det såg rätt ok ut att åka öppet men på hemvägen regnade det merparten av vägen och då såg det inte lika kul ut -_- men John var glad ändå!

 

Haha störtcool!

 ..så han ligger väl hemma i feber idag? -_-  :o hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar medverkande och arrangörer för en mysig 'lagom' träff. Tycker som någon innan att det var lite tunnsått med militärfordon men kunde med glädje konstatera att fem av sex fordon på mili-campen kom från Sveriges västkust och alltså inte räddes lite långkörning, bådar gott inför kommande träffar.

 

Var lite regnigt på hemvägen men hade det ganska mysigt i fullt oljeställ och jag kom mig hem utan missöden.

 

//John

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...