Gå till innehåll

Terrängfordons-Spaning


Gäst Bajon1

Rekommendera Poster

Admin edit

Då återgår vi till temat "Terrängfordons-Spaning" i tråden!

 

............................................................................................................................................................
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ny på forumet så satt jag o sökte efter bilder på TVC, o vad hittade jag då? Jo, en drygt 1 år gammal efterlysning från Obelix..... Det är min bil han letar efter! Skrotad sen MÅNGA år tillbaks, men vissa spår av bilen finns allt kvar på ägorna....PDT_Armataz_02_02.gif Mvh Jonas "Ulken" Ryrfeldt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda
Såg du den på Regementsgatan efter Willys? I så fall undrar jag om inte det är en hybrid' date=' för den har 903ans dörrhantag fram om jag minns rätt [img']smileys/PDT_Armataz_02_01.gif[/img]

Gatnamn vetefasen, men det var den gatan när man åker förbi hemköp(?) mot elgiganten. Typ.
Sen såg jag inte så noga några detaljer, men jag har inte sett den innan, noterade dock att det var vägdäck på den, och det brukar ju bara folk som bryr sig ha.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett 6:e sinne för gröna fordon så jag kände på mig att dom skulle komma PDT_Armataz_02_03.gif

Glöm inte 131:an med koket som kom först PDT_Armataz_02_02.gif
Och nej...det var bara dessa tre som kom.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Gäst 912.Lars

Det kan vara så att jag tänjer lite på gränserna här men när jag surfade runt efter Ford Mustanger så trillade jag på något helt annat... Följ länken nedan och scrolla ner ungefär 3/4, någon som sett denna bil förut? Jag tror ni kommer förstå vilken bil jag syftar på...

 

http://www.cleantools.net/website/htm/winner3.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

912.Lars, den var jag bara tvungen att slänga över i bildbanken för att ha kvar den här på forumet. Knappast speciellt terrängduglig längre, speciellt mycket inåt-flex är det ju knappast kver tex, men den var jäkligt grym!

 

YankeeCustomSugga.jpg

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

13X (stor hytt) med camo med orangea inslag??

 

Shell Hasslerör i går vid 23.30 tiden??

 

(Var väldigt "lättstyrt" så man fick ägna vägen mesta uppmäksamheten)
JDW2011-01-09 19:02:21
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...