Gå till innehåll

Terrängbil.net Kalender 2017


Wingflyer

Rekommendera Poster

Klurade upp en bild själv, då jag skall kunna det utan att skicka den till dej Wingflyer.

men jag kan inte rösta på den :(

Kan du kolla på det ;)

 

Det vetefan? Maila den i originalstorlek till mig så gör jag om det.

 

Edit:

Det var ju den du skickade tidigare. Jag tog bort den du lade upp och ersatte med den du skickade. Bör fungera nu.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wf, är några av mina bilder upplagda som dubbletter? 

Eftersom de sändes i två laddningar blev kanske en bunt blev upplagd 2 ggr och den andra ingen gång?

Ja det hade blivit dubbelt på ett par stycken, fixat nu. Jag har fått tre mail med bilder från dig, totalt 10 bilder. Ok?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inga bilder från mig.. lyckades inte mejla dem.

Kolla så att e-postadressen är rätt formaterad. Mitt e-postprogram protesterade när jag skulle skicka en bild då det av spam-tekniska skäl är några mellanslag som ska tas bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla så att e-postadressen är rätt formaterad. Mitt e-postprogram protesterade när jag skulle skicka en bild då det av spam-tekniska skäl är några mellanslag som ska tas bort.

 

R8N! Vänligen läs instruktionen i början på den här tråden. Bilder ska inte läggas upp i Galleriet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

R8N! Vänligen läs instruktionen i början på den här tråden. Bilder ska inte läggas upp i Galleriet!

Okay. Uppfattat. Såg det nu. Har mailat en bild.

 

Prövade att maila den i full upplösning men e-postlådan sa ifrån. Nu krympte jag bilden något strax under 10 MB. Hoppas det går bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till alla som beställt 2017 års kalender!

 

Kalendrarna är nu beställda. Vänligen skicka ett mail med önskad leveransadress till: "sten.svensson@terrangbil.net". Du kommer att få ett mail i retur med betalningsanvisning. Vartefter mail och betalningar kommer in prickas de av på listan nedan.

 

Mvh WF

 

 

Kristaga

Overdrive

Raggarjens

Johannes

Diffen

ErikL

Panks

Johan2282

Audi Quattro

Gripen

Stews

gunnish

Calletgb22

Vinkon

bsvensso

FN yxan

dimoen

Tjingen

Beau

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till alla som beställt 2017 års kalender!

 

Kalendrarna är nu beställda. Vänligen skicka ett mail med önskad leveransadress till: "sten.svensson@terrangbil.net". Du kommer att få ett mail i retur med betalningsanvisning. Vartefter mail och betalningar kommer in prickas de av på listan nedan.

 

Mvh WF

 

Listan uppdaterad per kl 12 den 19/12.

 

Svart = Väntar på adress

Orange = Adress lämnad och betal info skickd

Grön = Betald och klar

 

 

Kristaga

Overdrive

Raggarjens

Johannes

Diffen

ErikL

Panks

Johan2282

Audi Quattro

Gripen

Stews

gunnish

Calletgb22

Vinkon

bsvensso

FN yxan

dimoen

Tjingen

Beau

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som använder Gmail, kolla skräpposten. Hos mig hamnade betalinfon där av nån anledning

Tack för tipset!  :excl:

 

Har flera mejl kopplade till min gmail och wingflyers fastnade i skräpposten i en av dem så den kom inte fram till mitt huvudsakliga konto.

Men i mobilen fanns den bland skräpposten nu när jag kollade...  :rolleyes:

Skitprylar

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...