Gå till innehåll

Annonstips från andra sajter!


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

Jag tror följande påverkar priset : 11'an ser ju mycket fräschare ut, hela säten bra däck och köps den i något land där den ska original utrustas så är det ju redan en färdig bil, 1112 har ju radioutrustningen urplockad så då får det kompletteras för att det ska bli en historisk bil sen i övrigt ser skicket sämre ut.  Är 1112 en tidigare rost hög som blivit karossbyt eller var de aluzink?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror följande påverkar priset : 11'an ser ju mycket fräschare ut, hela säten bra däck och köps den i något land där den ska original utrustas så är det ju redan en färdig bil, 1112 har ju radioutrustningen urplockad så då får det kompletteras för att det ska bli en historisk bil sen i övrigt ser skicket sämre ut.  Är 1112 en tidigare rost hög som blivit karossbyt eller var de aluzink?

1112 ingick som alla andra i karossbytet (behöll bl a handgasen fast på motorkåpan bredvid choke'n)

Tidigare skick var ingen större parameter i stordriften av karossbyten....

 

Visst lite "extragrejjer" som behöver demonteras, men dubbla priset?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nu 903 och 11 är i så bra skick som det verkar och priset far iväg som det gör så är min gissning att de kommer att bibehållas som originalbilar.

Fina originalbilar börjar det nog bli ont om.

 

Visst det är upp till köparen att göra vad man vill, men jag tycker att det är synd att ta en fin bil som är helt original och bygga om den, det finns andra som man kan "förstöra". 1112 tex som ju redan tydligen saknar all radioutrustning, kan va svårt att få tag i allt som fattas, bra objekt till att bygga om istället.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om Hansen inte skulle ha tjänat på att lagt upp sin på tradera samtidigt som aktionen istället för att bara nöja sig med kund från blocket.

 

Synd ingen c202 har varit ute på aktion, man undrar ju lite vad marknaden värderar dem till.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om Hansen inte skulle ha tjänat på att lagt upp sin på tradera samtidigt som aktionen istället för att bara nöja sig med kund från blocket.

 

Synd ingen c202 har varit ute på aktion, man undrar ju lite vad marknaden värderar dem till.

Hade han den på blocket??

 

Det gick en c202(brandbils-bestyckad) i grannkommunen för runt 30-35000kr i höstas

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Wingflyer changed the title to Annonstips från andra sajter
  • Vinkon changed the title to Annonstips från andra sajter!
  • Vinkon pinned this ämne

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...