volvoT33 Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Ja det är den brännande frågan! Dela med er vad som täpper till era torrsprickor i levern ikväll, här är min planerade buffé: En stycken Ileach, lagom rökig och trevlig. Varvas med fördel av några fina Staropramen och när man minst anar det fuktar man näbben med en överjävligt rökig quarter cask 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LurK Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Du har det bra du. Vinägervatten till mitt kvällsmål.... Ska iväg på graveyard-skiftet sen Men den där staropramen hade suttit fint 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Hansen Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Förgylla kvällen med 50 % GOLD STRIKE med 24 K Guld flagor i och skölja ner med en Falcon Bayerskt möjligen, det var vad huset har att erbjuda i kväll 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik L Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 vatten 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Hansen Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Ja ärligt åkte de in i skåpet och kylen igen . Dricker aldrig när jag har dottern utifall jag måste köra akut. Så det är bubbelvatten med cola essens i här i kväll Lyckas jag sälja husbilen i morgon som det verkar när helgens spekulanter börjat buda mot varandra, så kanske jag firar med en öl när dottern väl somnat och risken för bilkörning är minimal, Ja då har jag nog råd med taxi om det behövs för den delen 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puppe Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Klokt! Rödvin ikväll, hade varit godare med öl men den var slut. Fast vinet var gott också! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LurK Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Ingen som provat rödvin o cola mixa 50/50?(coca cola menar jag och inte den columbianska så klart) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik L Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Låter riktigt nasty! Kan det vara gott ? Cola har man till grogg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LurK Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Låter riktigt nasty! Kan det vara gott ? Cola har man till grogg Haha,ge det en chans o prova.Gärna med chill out bagbox rödvin Tilläg Servera med ostbågar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volvoT33 Posted April 18, 2015 Author Report Share Posted April 18, 2015 Ingen som provat rödvin o cola mixa 50/50?(coca cola menar jag och inte den columbianska så klart) Det låter helt klart skumt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beau Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Whisky och mjölk. Blanda 50/50. Serveras kallt men utan is. Låter äckligt men smakar bra. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDW Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Ingen som provat rödvin o cola mixa 50/50?(coca cola menar jag och inte den columbianska så klart) Var väl det drottningen rek till tonåringar? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LurK Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Whisky och mjölk. Blanda 50/50. Serveras kallt men utan is. Låter äckligt men smakar bra.Haha...ska kanske provasjag beställde likör 43 med mjölk på selma hotellet får många år sen, en norrlänning från samma sällskap såg på när bartender jobbade med denna drink och stod som ett frågetecken..vaaa??..dricker ni whiskey med mjölk här nere??? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wingflyer Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 Här blev det en klassiker. Biffätare och kolsyrad kinin... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frippe S Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Här blev det en klassiker. Biffätare och kolsyrad kinin... Ja, vad gör man inte för att hålla malarian stången Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wingflyer Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Ja, vad gör man inte för att hålla malarian stången Precis! Medicinska skäl helt och hållet naturligtvis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puppe Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Ingen som provat rödvin o cola mixa 50/50?(coca cola menar jag och inte den columbianska så klart) Fy, det låter inget vidare. Däremot rosévin och starköl 50/50. Kallas för störtbombare.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LurK Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Fy, det låter inget vidare. Däremot rosévin och starköl 50/50. Kallas för störtbombare.... Va i hel... Aldrig hört talas om störtbombare i drinkform Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBAT111 Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Efter den här diskussionen börjar man funder om det där med nykterism inte är en så dum idee trots allt 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LurK Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Efter den här diskussionen börjar man funder om det där med nykterism inte är en så dum idee trots allt Precis eller för att skydda magen/hälsan från dom här hemska recepten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svana Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Vad vi drack?? Minns inte.. :-) :-D 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrDiesel Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Haha. Olloncocktail Cubacola och beyaz. Rekommenderas av Svenska småbil- och rusdrycksförbundet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puppe Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Va i hel... Aldrig hört talas om störtbombare i drinkform Nej, men du blir som en störtbombare om du dricker möget . När vi ändå är inne på området "drycker som garanterar svettiga bakfyllor" så är ju "Dräparen" med på pallplats. 2 delar Baileys och en del Explorer. Rök gärna Blend Menthol som tilltugg! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Hansen Posted April 25, 2015 Report Share Posted April 25, 2015 Det vart torrt här även denna fredag. Trots att jag cashade in vad som blev min del av husbils försäljning. Mindre vinst än beräknat , men allt + in är vinst. så jag gör nog en grogg på bensin och blyersättningsmedel och häller i 13 bilen i stället 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wingflyer Posted April 25, 2015 Report Share Posted April 25, 2015 Det vart torrt här även denna fredag. Trots att jag cashade in vad som blev min del av husbils försäljning. Mindre vinst än beräknat , men allt + in är vinst. så jag gör nog en grogg på bensin och blyersättningsmedel och häller i 13 bilen i stället Grattis Hasse! Bra jobbat! Ny karriär som husbilsäljare? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts