Gå till innehåll

Gott nytt år!


LurK

Rekommendera Poster

God jul god fortsättning å ett enormt gott nytt år till er alla önskar en nu tillfrisknade H.Hansen

 

Hopas det nya året börjar bättre än det gamla slutade, och att jag nu kan härja på lite med er igen.

 

Sorry för frånvaro, men i bland blir inte saker som man velat eller trott.

 

Inga nyårslöften men skärpning på mej angående närvaro här kan jag lova.

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@ SBAT111 tror hälften av alla inklusive mej själv legat med den förbenade influensan under julen.

trist, jag är inte 100 frisk från den än.

Har haft tur så först var morsan här och hjälpte mej med Liten, när Liten skulle till sin mamma åkte min hem,

men jag fick en som körde typ 40 mil hit för att hjälpa efter det,

Snart kan jag nog låt den åka hem igen och börja ta in ved mm själv igen.

Skönt. Hoppas du har piggnat till du med nu. inge roligt att vara helt däckad i veckor.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här året började bra... Stopp i avloppet med vatten, papper och mänskliga rester som tränger upp ur rensbrunnen ut på gräsmattan. Tur att det inte är inne. Jag skulle nog inte klara lukten idag. Sitter och väntar på spolbilen eftersom stora rensbandet inte hjälpte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst sven pa landet

Uja!!  känner med dig! Som boende på landet i över 35 år, har jag varit med om detta ett flertal gånger, och aldrig lyckats få hjälpen att komma, förrän jag fixat allt själv. (på landet, med hus får man "vara bäste dräng" själv).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...