Gå till innehåll

Annonstips från andra sajter!


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

I närheten av Örebro.

 

Ville inte av olika orsaker ta några foton.

De som är seriöst intresserad kan kontakta mej så förmedlar jag tele nummer och namn så får de själv avgöra om de vill skicka bilder eller ej.

 

Har skickat nr till en som var seriöst intresserad av 938an.

Och visat på vart de håller till för en som skall åka för att handla kuriosa och kolla på valpen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag ser ju att kostnaden för lager och tillhörande P-Boxar är säkert normalt dyrt här i landet.

Men jag har inte hört ett ända klagomål på alla de lager jag och andra plockat hem från en firma i Hong kong

 

Nu tänker jag inte bara på framhjuls lager till valpen, utan även till Axlarna växellådor mm till de andra bilarna, har själv köpt hem lager till portalerna, och levererat till några vänner. Har nog kvar till en eller två portaler själv fortfarande.

Köpte nu till fördelningslådan och har skickat en förfrågan på styke priset till min kontakt i Hong Kong för skojs skull.

 

Har tidigare sammanställt en lista på alla lager till axlar inklusive diff och pinjong lager.

Så alla nr på de har jag.

 

Frågan då finns det intresse att göra en beställning på olika lager,

oavsett vad de är till , så bara jag får numret på dem eller måtten så borde det gå att skaka fram. till lite bättre priser än vad som finns hos den lokala handlaren

Behöver själv inga just i dag, men har inte tänkt beställa i morgon heller.

 

Vi kan ju dra lite snack om det här

 

MVH H.Hansen

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köper gärna ett kit till en tgb 11, diverse packboxar och ett gäng lager, skulle vara gött att ha liggande (eller med sig till Island) när det behövs nån dag.

 

Har ingen aning om vad som behövs, finns det ett "H. Hansens tgb11-kit" som du kan sätta ihop så köper jag gärna ett sådant.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan plocka i hop ett kitt med lager för en komplett axel " axelrörlagret-kron hjul/pinjong och portal på en sida", samt P Boxar

Möjligen utgående lager fördelningslåda fram också, det verkar vara det som är vanligast att det ger vika.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...