Gå till innehåll

Terrängfordons-Spaning


Gäst Bajon1

Rekommendera Poster

  • 3 weeks later...

En bekant i grannbyn som skaffat TGB 40, hittills har jag bara sett han på en lägda dock... :)

 

****

 

Såg en riktigt fin gammal willys krigar-jeep i Östersund för någon dag sedan, måste vara fint som fasen dessa dagar...

 

Avundsjuka och ha-begär kom över mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

nej tyvärr så är det bensinare. Utredning pågår om ReMo, så den med isärskruvad motor som gick i retur lär få en dieselmotor antar jag...

 

Har efter 28 år i elnätbranchen blivit myndghetsperson på MSB, lär väl handla om elektriskt mörker även där, men fokus på samhällsviktig verksamhet. 

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej tyvärr så är det bensinare. Utredning pågår om ReMo, så den med isärskruvad motor som gick i retur lär få en dieselmotor antar jag...

 

Har efter 28 år i elnätbranchen blivit myndghetsperson på MSB, lär väl handla om elektriskt mörker även där, men fokus på samhällsviktig verksamhet. 

Ha!....du körde sönder bandvagnen och blev omplacerad.... :lol:

 

 Grattis till ditt nya jobb,låter spännande :wub:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

L76 tror jag...

 

Fanns både med Scania original hytt och olika påbyggares hytter. vet inte vilka som lev gröna bilar.

 

(pappa hade en sån, Sålde den till Rackstad bil o Delar eller Torparn, vi körde dit den på kvällen o under natten brann verkstaden ner inkl DSA 072 och flera bilar inom o utanför...  :(  :(  :(  :(  )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

L76 tror jag...

 

Fanns både med Scania original hytt och olika påbyggares hytter. vet inte vilka som lev gröna bilar.

 

(pappa hade en sån, Sålde den till Rackstad bil o Delar eller Torparn, vi körde dit den på kvällen o under natten brann verkstaden ner inkl DSA 072 och flera bilar inom o utanför...  :(  :(  :(  :(  )

FB??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...