Gå till innehåll

Annonstips från andra sajter!


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

Volvo BM BV202n

 

 
Basinformation om denna Volvo BM BV202n
Produktgrupp Terränghjulingar Märke Volvo BM BV202n Tillverkningsår 1969 Övrig utrustning - Uppställningsplats - Land
Norge
Pris
Jämför i annan valuta  AED ALL ANG ARS AUD AWG BAM BBD BDT BGN BHD BIF BMD BND BOB BRL BSD BTN BWP BYR BZD CAD CHF CLP CNH CNY COP CRC CUP CVE CZK DJF DKK DOP DZD EGP ETB EUR FJD GBP GHS GIP GMD GNF GTQ GYD HKD HNL HRK HTG HUF IDR ILS INR IQD IRR ISK JMD JOD JPY KES KHR KMF KPW KRW KWD KYD KZT LAK LBP LKR LRD LSL LTL LVL LYD MAD MMK MNT MOP MRO MUR MWK MVR MXN MYR MZN NAD NGN NIO NOK NPR NZD OMR PAB PEN PGK PHP PKR PLN PYG QAR RON RSD RUB SAR SBD SCR SDG SEK SGD SLL SOS STD SVC SYP SZL THB TND TOP TRY TTD TWD TZS UAH UGX USD UYU UZS VEF VND WST VUV XAF XCD XOF XPF YER ZAR ZMW 
Begärt pris
Pris exklusive moms 20 220 kr
19 000 NOK
moms -
 
Pris inklusive moms -
 
Detaljer
Allmänt betyg (1-5) 3 Antal tidigare ägare 2 Annan information
Selges eller byttes i noe annet gøy. Blir alt for lite brukt desverre, Bensinsystem må renses pga blytilsetning. Men en grei oppgave. En av få registrerte vogner på hvite skilt. Kan kjøres på offentlig veg. Underlagt samme regelverk som traktor. IKKE SAMME SOM SNØSCOOTER.

 

http://www.mascus.se/lantbruksmaskiner/begagnade-terranghjulingar/volvo-bm-bv202n/oarbjho8.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är fortfarande kvar :) märkligt,måste va pga av mitten av månaden och att folk köper julklappar

 

Jag va nyss hos en polare och kollade på en stol till startgrisen från en scania 60 tal.

Vi diskuterade lite om bandvagnen och han kunda hämta den på lastväxlare för 3000sek,det är j¤vligt bra pris

för transport hem till dörren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är fortfarande kvar :) märkligt,måste va pga av mitten av månaden och att folk köper julklappar

 

Jag va nyss hos en polare och kollade på en stol till startgrisen från en scania 60 tal.

Vi diskuterade lite om bandvagnen och han kunda hämta den på lastväxlare för 3000sek,det är j¤vligt bra pris

för transport hem till dörren

Ja du hör ju, snart har du inga ursäkter kvar :)

 

Mycket bra pris! Hur långt får den åka på flak då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du hör ju, snart har du inga ursäkter kvar :)

 

Mycket bra pris! Hur långt får den åka på flak då?

 

Ha precis!det fattas ju lite kulor i guldreserven men ja jobbar på det just nu,men lyckas jag inte i tid får jag inte bli besviken.

Det blir totalt 21mil tur o retur Rottneros till Årjäng :)

http://www.hitta.se/vagbeskrivning#start=6634154:1349696|rottneros+sunne+%28postort%29&stop=6590952:1291634|%C3%A5rj%C3%A4ng+%28postort%29

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha precis!det fattas ju lite kulor i guldreserven men ja jobbar på det just nu,men lyckas jag inte i tid får jag inte bli besviken.

Det blir totalt 21mil tur o retur Rottneros till Årjäng :)

http://www.hitta.se/vagbeskrivning#start=6634154:1349696|rottneros+sunne+%28postort%29&stop=6590952:1291634|%C3%A5rj%C3%A4ng+%28postort%29

Alltid finns det något man kan få ut på annons; huset, hunden, tanten, teven, osv

 

Själv kom jag undan med futtiga 2k på ungefär samma sträcka. Han var nästan lika knäpp som jag vad gäller bandvagnar, så vi satt och snackade Snow-Tracs, M/29or mm under resan. Var nog det som gjorde det :)

 

Tur att du bifogade vägbeskrivningen, såna där påhittade ortsnamn i södra Sverige säger mig inget annars  :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid finns det något man kan få ut på annons; huset, hunden, tanten, teven, osv

 

Själv kom jag undan med futtiga 2k på ungefär samma sträcka. Han var nästan lika knäpp som jag vad gäller bandvagnar, så vi satt och snackade Snow-Tracs, M/29or mm under resan. Var nog det som gjorde det :)

 

Tur att du bifogade vägbeskrivningen, såna där påhittade ortsnamn i södra Sverige säger mig inget annars  :wacko:

Ha men ja har ju mazdan och startjeepen på annons men inge intresse där direkt förutom mejl-folk som vill byta bort

sin opel eller fiddy mc,sk "dröm-bytare"

 

Ja det va med ett ok pris för transport :wub:

haha vad? påhittade ortsnamn? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha men ja har ju mazdan och startjeepen på annons men inge intresse där direkt förutom mejl-folk som vill byta bort

sin opel eller fiddy mc,sk "dröm-bytare"

 

Ja det va med ett ok pris för transport :wub:

haha vad? påhittade ortsnamn? :lol:

Ok, då blir det förstås svårare...

 

Påhittade ja :) Var en sörlänning en gång som sa det till mig och en annan när vi pratade om var vi va ifrån i Jämtland under en dator-spels-match för 10 år sedan.

 

Hämnden är ljuv!  :lol:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :wub:

 

Här finns bla "r*nketorp" fann det när vi hikade en gång runt en gammal gruv-industri för nåra år sen

 

http://www.hitta.se/karta#var=%C3%A4ngen%20gr%C3%A4smark&from=1&pageCount=20&level=1&sm=6&center=6644464:1333504&type=map&zl=9&bounds=6639712:1321104,6651504:1341584&rlm=1

 

 

För ett antal år sedan, snö o blåst i en myrhåla på denna plats, en grön BV206 som vid tillfället inte flöt....

 

Några mil söderut har en hustru låst sig ute, lyckas få reda på att maken befann sig i fryksdalen o dessutom komma fram till lokalkontoret (populärt nummer vid denna tidpunkt.)

 

Meddelandet om hustrun's belägenhet vidarebefordrades via 160MHz radio via Blåbärskullen (dvs hörbart i hela Värmland för Uddeholm's radio).

 

Mannen, som satt på sniskan i bakvagnen på den halvt nersjunkna bandvagnen, trycker i PTT o svarar " O vad skall jag göra åt det????"

 

All felavhjälpning i länet låg nere ett tag medans personalen återfick andan...

 

 

Fö satt det 3st 306'or innan militären fick sköta sig själv o vår personal knatade vidare. Efter några dagar var det åter fruset på myren.... 

 

 

Bildbevis saknas tyvärr

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^_^ Haha,ja blåbärskullen är en ganska rejäl mast,dessutom var den högre förr, men pga av ner-isning och tyngden gick den

väl en av bit har jag hört.

Fanns lite info wikipedia   323 meter hög

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bl%C3%A5b%C3%A4rskullenmasten

Ja tror den här annons-tipps tråden börjar balla ur,vi skulle behöva en tråd för lustiga ord och dialekter,konstiga platser

samt intressanta historier :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^_^ Haha,ja blåbärskullen är en ganska rejäl mast,dessutom var den högre förr, men pga av ner-isning och tyngden gick den

väl en av bit har jag hört.

Fanns lite info wikipedia   323 meter hög

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bl%C3%A5b%C3%A4rskullenmasten

Ja tror den här annons-tipps tråden börjar balla ur,vi skulle behöva en tråd för lustiga ord och dialekter,konstiga platser

samt intressanta historier :wub:

 

 

Ja, nu spårar det ur än mer...

 

Vet vi satt bänkade framför TV'n. 2-3 kortare inslag med myrornas krig innan signalen försvann, o dagen efter hade Expressen löpet " 1 miljon Norrmän kan inte se Svensk TV" .

 

Tog nån månade innan man hade fixat nya slavar så Västvärmland kunde se TV igen.

 

Såg faktiskt ett skrotlass på väg söderut med mastdelar senare.....

 

 

En bra historia om Televerkets servicetekniker, som åkte på felet, åker hem till, o ber sin chef följa med, när de närmar sig säger chefen: "Har masten rasat!?"

Ja

Varför sa du inget???

Du skulle inte trott mig....

 

vet inte i vilket led jag hört den, men bra är den :D

 

Att "Sunnesändaren" ligger i Arvika är också kuriosa.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Wingflyer changed the title to Annonstips från andra sajter
  • Vinkon changed the title to Annonstips från andra sajter!
  • Vinkon pinned this ämne

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...