Gå till innehåll

God Jul och Gott Nytt År 2013


Andreas.E

Rekommendera Poster

Då har vi åter kommit till den tiden när året lider mot sitt slut. Jag har inte tänkt att skriva så mycket runt det, men ett par ord blir det allt.

 

Året som har gått har varit ganska turbulent, det är fortfarande många som inte gillar övergången från det gamla till det nya. Men, det finns ingen väg tillbaka så vi får hoppas att dom som är skeptiska ändå kan finna nöjet och nyttan med forumet. I starten på året gjorde jag ändringar i form av olika medlemskap man kunde skaffa där som man önskade extra funktioner. Orsaken var att på det sättet stimulera till att bidra med några kronor till själva driften. 

 

Helt i slutet av 2013 togs VIP medlemskapen bort och vi gick tillbaka till den tidigare rangeringen av medlemmar. Ju mer du skriver, ju högre grad får du. Nytt blev också att alla mer eller mindre kan posta obegränsat med bilder på sajten. Det betyder att du inte längre "måste" lägga dina bilder på andra platser. (du får givetvis lov till det om du önskar det.)

 

Jag kan inte tacka Hasse, Fredrik och Daniel nog för det arbetet dom gör med att hålla ordning på trådarna. Jag har genom hela 2013 varit upptagen med att starta mitt egna företag och klockan har många gånger blivit både två och tre på natten för man stämplat ut. Jag hoppas att 2014 skall ge mig mer fritid så att jag kan få använt min egna 11:a till både korta och långa resor. Jag hoppas också kunna lägga mer tid på sajten. Men tillbaka till starten... tusen tack Hasse, Fredrik och Daniel för att ni varit där!!

 

2014 kommer inte att bjuda på dom stora överraskningarna. Forumet och allt runt kommer säkert att uppdateras (det gör vi ca 2-3 gånger om året). Jag vet att det kommer en helt ny version av programmet som ligger i botten av sajten. Vi kommer inte göra ändringar på medlemstrukturen, den skall vara som den är idag. Det kan komma till nya nivåer för dom som postat väääldigt mycket ;)

 

Med detta önskar jag alla medlemmar en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!!

 

_MG_3186_960x1440.jpg

 

PS! Jag blir att träffa på Bråt/Borås den 26/12 2013



This post has been promoted to an article
  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint och bra skrivet Andreas.

 Jag önskar givetvis dig detsamma. Himla fin bild också.

 

Och tack ni som jobbat bra med sajten hela året som gått.

 

 

Tillsammans fortsätter vi alla med samma goda stämning och kamratskap, att fortsätta fylla forumet med intressanta / viktiga och roliga infos om våra fordon, och galna ideér och offroadturer in i ett nytt år. Och mer bilder nu när alla kan! :P

 

Detta ska bli skoj.

 

  god jul allihop.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för ett bra år trots "turbulensen"

Så önskar jag naturligtvis alla en riktigt god jul och gott nytt år  :wub:

 

Inget snöigt fint foto härifrån än, den hade tinat bort när jag kom hem  :huh:

Men jag hoppas ju kunna få ett med lite vitt på innan jul, får köra med camo mjöl annars   ^_^

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GOD JUL alla kamrater här, lika bra passa på gå in här nu innan Kalla Anka, farsan e galen med att fylla på det ena glaset efter det andr här hehe..svart vinbärn e redan tom..jävla snapsande.

 

 S¨blire groggen sen..vet man ju hur det slutar haha..hoppas hinna med lite julmat iaf :lol:

 

 Ha en underbar helg allihop!

 

 /danne "svana"

 

EDIT: Ajajajaj nu kom skansenJonas, han e en jävel o dricka, tror farsan börjar bli slirig nu..haha ska bli kul se hur detta sltuar hehe. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Andreas.. Önskar detsamma till allihop här!!! :wub:

 

 

   Också ensamt, mest självvalt.. då man avstyrt div.festinbjudningar och dylikt, även tackat nej hos mor o far..

 Sitter nu hemma och funderar på varför jag gjort det.. mest för att ha lite lugn och ro kanske.

 

  Jag blir iaf chaffis åt en kamratkrets från lokala Mekonomenverkstan här efter midnatt, taxibilarna brukar ha timtals väntetider såna här nätter..

Man kan lixom inte neka dem skjuts då jag ändå skall vara nykter.

Jag får såååå mycket hjälp där, och lånar billyftarna titt som tätt till mina egna fordon, så man vill ju ge dem tillbaks något oxå. :)

 

  Man kan ha trevligt nyktert oxå! ( njaa, kanske inte utan tgb..men man måste våga testa)! hehe :P

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...